ماشین بازا

معرفی انواع خودرو

ماشین بازا

معرفی انواع خودرو

بررسی خودرو کیا اوپتیما 2022

کیا اپتیما یک خودروی سایز متوسط است که جایگزینی شیک برای فورد موندئو، فولکس‌واگن پاسات و مزدا 6 است. به لطف ضمانت هفت ساله‌اش، ارزش زیادی برای پول ارائه می‌دهد. در سال 2016 این خودرو فیس لیفت شد که تغییرات ظاهری جزئی و هزینه های جاری را بهبود بخشید.

این خودرو یکی از خودرو های محبوب در ایران می باشد که میتوانید روکش صندلی آن را از سامان روکش تهیه نمایید.

آیا کیا اپتیما خودرو خوبی است؟

طراحی جدید داشبورد قابل توجه ترین تغییر است و فضای داخلی اپتیما اکنون منعکس کننده چیزی است که در شاسی بلندهای اسپورتیج و سورنتو خواهید یافت. کیفیت داخلی نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است و یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی منجر به دکمه های کمتری در داشبورد می شود. اپتیما جدید همچنین به دلیل طول اضافی، بلندتر و جادارتر است.

آزمایش کنندگان می گویند که Optima اکنون به لطف کنترل بدنه مناسب و فرمان بهتر، رانندگی بهتری دارد. با این حال، هنوز هم با بهترین های فورد و مزدا وجود ندارد. با این حال، در بزرگراه آرام و راحت است.

اپتیما در بازار ایالات متحده دارای طیف وسیعی از موتورها است، اما برای بازار بریتانیا تنها یک موتور دارد - یک موتور 1.7 لیتری دیزل. مسلماً این بهترین موتور این شرکت است - بسیار قدرتمند و کارآمد در مصرف سوخت، اما برخی از خریداران ممکن است انتخاب بیشتری بخواهند. یکی از موارد اضافه شده جدید هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که نرم و سریع تغییر می کند.

کیا می خواهد مشتریان را از رقبای سرشناس خود بدزدد تا تجهیزات بیشتری را به صورت استاندارد ارائه دهد. این شامل یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی اطلاعات سرگرمی و یک دوربین دید عقب در هر مدل است.

 اپتیما خودروی مناسبی است که توسط رقبای عالی احاطه شده است
در زیر، اپتیما جدید تقریباً از هر نظر خودرویی بهتر از خودروی قدیمی است - جادارتر است، کیفیت داخلی آن بهبود یافته است، موتور اکنون مطابق با عملکرد رقبا است و کیفیت سواری آن مناسب است. این همه چیزهای خوب در مورد رقبای خود را در بسته ای با ظاهر هوشمند، اما فاقد شخصیت ترکیب می کند. آن را به عنوان بهترین آلبوم موفق در نظر بگیرید که توسط یک گروه ادای احترام با استعداد اجرا می شود و از این موضوع دور نخواهید بود.
چقدر عملی است؟

کیا اپتیما خودرویی جادار است که می‌تواند چهار بزرگسال شش فوتی را با خیال راحت حمل کند، اما صندوق عقب آن کوچک‌تر و دسترسی به آن دشوارتر از فورد موندئو است.

  فضای سرنشینان در داخل اپتیما بسیار چشمگیر است، اما اگر می خواهید از آن حداکثر استفاده را ببرید، از سانروف اختیاری خودداری کنید که فضای سر را کمی کاهش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد